Monday, March 8, 2010

Bun kentang

Smlm my MD request nk mkn potato bread aka bun kentang...cehh siap ckp leh ke buat mcm kat kedai???? emmm laki ku itu..tak agak2 nk cakap...dlm ati sakit gak kan ati...tp anggaplah sbg motivasi diri kekekkekeke...

So...dgn menepis segala keMALASan yg melanda..gagahkan diri menguli roti ni pg td...
C...kastadnya yg tak berapa cun....:(( :((

A plak selagi tak nmpk perang kat atas tu slagi tulah A main bakar jer hihihihi...skali bila kua ropanya part bwh dia tebal ja kerak hihihihihihihi....kalu ikut resepi asal..glis atasnya ngan majerin tp A malas....spray je lah ngan air kekekekeke....hasilnya????? mestilah gebus kekekekeke...lg masak ngan ikhlas & kasih sayang..walaupon kastad tu tak berapa nk jadi tp lembut & gebus ya..tak sia2..dok uli gna tgn ja..penat tak yah ckp..mata pon dh ngantuk je nih...Aniess mkn bnyk ni :)

k lah...A nk buat projek lg nih...dh buat permintaan MD...kali ni nk buat plak projek ikut tekak kita ;)

1 comment:

paij188 said...

salam kenal dan ziarah,

first time ni drop by. menyelerakan sungguh roti kentang tu..

mcm kami duk sini, kena buat jugak pasal kat Dubai, setakat ni takde plak jumpe bakery yang jual roti kentang camtu.

klu free drop by le ke 'umah' saya ye. nice meeting ya! :)

xoxo