Saturday, March 6, 2010

Kesian...suami ku

P jalan2 Tesco..ada kedai kek..tgh offer baik punya...haaa pelagi mulalah masing2 dok tunjuk2 mana kek yg berkenan di hati...A tgk kek biasa2 jer..mklm ler kena jaga mkn..sbb dh kena minum air gula 3 kali ni...tak sanggup nk minum utk kali ke 4...

Amin nk kek mango..Aniess nk kek buah...MD nk kek tiramisu...A hanya tgk cis kek jer :)
tamak plak tu tak nak tgk kek yg kecik..tgk kek yg besoo jer..mana leh thn kalu ikut napsu..4 org ni adehhh...last2 MD tnya A nk kek mana???? A kata suke ati dia nk mkn kek apa..Amin ttp nk kek mango..Aniess ttp nk kek buah2..
Pas tu br tingat MD sblm2 ni asik lah dok belek2 resepi wat cis kek..( dgn harapan isteri dia ni merajinkan diri wat cis kek ) ...bila dh tingat gitu...A bgtau MD, dia kn nk sgt mkn cis kek...tgh offer ni belilah cis kek...nk tgu A buat..sndri phm2 ler hihihihi..bila tnya budak2 tu leh tak li cis kek...depa tgk kek tu..depa pon orait ja...hemmm akhirnya terbelilah kami cis kek..

Yang paling sedih + kelakar + terharunya MD siap cakap ngan anak2..."ni kek ayah...hr tu besday ayah ibu tak buatkan kek...thn ni ayah beli kek besday sndri"
A tergelak jer kesian suami ku itu...ada hati nk potong kek jugak..selalu dia bukan kisah pon potong kek @ tak masa besday dia..thn ni tetiba terasa plak dia kekekekekeke
nk bela diri punya pasal..A bgtau dia..hr tu kan dh potong kek masa kat kg..smbut besday 3 org lagi kekekekkeke..kesian dia...hihihihii

ni cis kek blueberry yg kami 'terbeli' ...sedapppppppppppppp

tak smpai 20 min...kek tinggal segini

Pas tu tak smpai sejam kek dh habis...................tak pnh2 tau mkn kek beria2 begini....nk kata lama tak mkn kek br hr tu mkn kek....sedappp lah tu, Amin dh tak sabooo nk tgu bln 9 utk dptkan kek besday dia....dia lupa nnt bln 6 ibu dpt kek lg ihihhihi

Bila dh mkn cis kek ngan skali hadap je nih...kompem ler...lemak2 makin bertapa kt bdn nih :(