Tuesday, April 20, 2010

Iman @ 20 days

Muhammad Amsyar Iman

Hari ni Iman 20 hari


Perkembangan Iman..dh ada respon bila panggil nama dia...tp ciwek sungguh..mcm nk cubit2 jer time dia 'menciwekkan' diri dia...bukak mata maka bukaklah mulut dia seluas2nya..adehhh, susu dah..minum air dah..kang ibu bg makan kang hihihihihi...asik nangis jer..tp yg tak besh nyer dia ngan ibu ja dia wat perangai gitu..tp kalu ngan ayah dia aka MD perghh baik sokmo..mcmana MD tak kata A buat cerita >>> smpai A suh MD psg cctv...bio dia tgk aksi Iman ngan ibu dia..

Skg Iman minum susu formula..+ susu ibu jugak..tp A mmg ler spesis yg kurang produktif dh mcm2 mknan aka petua nk bg susu lebih tp mcm tu jugak...kdg sehari dpt bg Iman dlm 2-3 kali jer selebihnya susu formula..Iman plak jenis yg sgt2 kuat minum susu..nmpknya hasrat nk bg Iman susu ibu secara ekslusif mcm x berjaya jer sbb hasil keluaran tak memberangsangkan...any idea ??????

4 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Try makan sup ikan kekek....ee geramnya nak cubit Iman!...petua MiL akak kata ikan kekek boleh bagi banyak susu badan!

Azita Zain said...

azie...masih terlalu awal nak bg dia makan. tapi kalu berani, boleh juga bagi makan kanji tapi biar cair2. kanji tu kena blend ler supaya halus...

nk bykkan susu bdn...petua org tua2, sikatkan dgn sikat rambut dr bhgn bahu hingga ke payudara. jadi x jadi...wallahhualam. sekadar mencuba...

Daniera said...

ala nomeinyer iman =)

日月神教-任我行 said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社