Thursday, April 22, 2010

Mengapam pulak ;)

Percaya tak ???? A dh buat apam mekar nih ihihihhihihi

Bknlah A makan..tp secara jujurnya..tiap hari rumah A akan didatangi org..baik jiran mau pun kwn2..mereka dtg mau lihat 'org baru' aka Iman ... MD dh belikan kerepek2 tp nmpknya kerepek2 tu habis di makan oleh tn rumah sndiri hihihihi..paling bnyk mkn Aniess lah...
So A buatlah jugak menu2 kuih2 nih...baru jer minggu ni start p dapo..A ada buat kek buah, kek gula hangus, kek pisang tp yg tu x sempat nk snap..malas nk snap pun iyee..lgpun dh pnh tyg kek2 tu kat sini...

Apam ni amek resepi kat MYR..oleh kak Rossittamz yg rajin masak2 tuuuu :)...tp dugaan jugak buat apam ni kan..ada gaks yg sengeh jer..tak mekar tp BANYAK yang MEKAR ....sukeeee sgt2
anak2 pelagi mmg sgt2 suke ngan berkalerpul2 nih...siap kukus jer makan..makan..makan..makan..sudahnya kalu org dtg mmg xde apa nk hidang hihihihihi...

5 comments:

Datin El said...

salam..mekarnya apam2 tu..klu dekat kita pun nak tenguk orang baru sambil makan apam..hehe

Watierman, rmanbkr said...

Aii Azie...apa jadi dengan pantang...dah masuk dapur ni...kalau MIL Akak tahu harus kena bambu!!..Badan tu nak pakai lama lagi Dik....biar MD belikan jer sebikut2 kering!!

Azita Zain said...

akhirnya...mekar juga apam tu! agaknya berkat si iman tu...! baru 20+ hari dah masuk dapur ke? jgn la...bdn kena jaga.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Azie...comeinya Iman,klu umah dekat blh k.atie g ziarah!!nanti dtg umah k.atie ambik bunga tuk dak Iman cute nih!!

MamaFaMi said...

Bukan main mekar lagi!