Sunday, May 8, 2011

Kisah di Hari Ibu -8 Mei 2011

Alhamdulilah....

Selamat hari Ibu khas untuk wanita yg bergelar IBU....

Untuk hari ini..tak tau lah apa program..biasa jer..tp sebentar lagi kami akan kua..nk kata menyambut hari ibu tak juga..tp ada hal yg perlu kami settlekan d samping membeli brg2 keperluan rumah heheheheh

Pagi td..lps subuh kunun2 guling2 lg kat katil ngeee..skali jam 7 pg td anak2 masuk bilik..terus bagi kertas
Yang ni Amin bagi...
Semalam..A ada cerita kat anak2 mcmana A lahirkan depa..Kalu Aminny..keta smpai basah lecun sbb A dh 'leaking' ...smlm Aminny dengar ja ibu dia cerita mcmana ibu lahirkan dia..tu yg pepagi hari ni dapat surat ahahahahaha...

Anis plak bila abang dia bg surat kat ibu dia pon nak tulis gak..layan Anis tulis yg ntah apa2 heheheheheh
Cerita gak kat Anis yg dia tak sabar2 nak keluar..mujur ler ibu sempat naik atas katil..kalu tak mmg Anis kua kat lantai ja agknya heheheheheh

Dari Iman ??? xda...sbb dia masih tak phm .....

Untuk anak2 ibu...ibu tak mengharapkan apa2 dr kamu semua cukup kamu semua jadi anak yg soleh & solehah...tak tinggal solat, walau kamu berada d mana sahaja...jd lah anak yg cemerlang d dunia & akhirat...ibu sentiasa doakan untuk kamu...

Buat Emak Puan Samsiyah...saya sgt2 sayang pd mak..tak ternilai jasa mak pd saya...terima kasih banyak2 mak...muah muah muah...kerana mak...saya jadi 'saya' sekarang ....uwawawawawawawa touching nya bila teringat kat mak....huhuhuhuhuhuhuhuhu

Buat Ibu Mertua ku Puan Noraini ...terima kasih mak kerana terima saya seadanya sebagai menantu mak..terima kasih atas tunjuk ajar mak...saya sayang mak juga.....

Sesungguhnya saya dah menjadi seorang ibu..saya dh rasa betapa perih dan jerihnya ibu nak besarkan anak2...

Semoga tuhan sentiasa merahmati, memberkati hidup kita sebagai seorang ibu....

3 comments:

Sang Langit said...

Terbaik .. :)

ShashaCatering said...

Selamat Hari Ibu ;)

ShashaCatering said...
This comment has been removed by the author.