Thursday, July 30, 2009

Salam

Salam...
bertemu kembali...alasan basi napa tak update..bz hhahahah
tak lah kali ni bkn bz menda pon...
memula tenet poblem..asik poblem jer a pon peliks sggh ler..asik2 rumah ni jer yg kena..agknya sbb kami selalu komplen kot tu yg asik poblem jer...
pas tu skg ni A mmg tak berapa sihat...mlm mmg dh tumbang..

xtviti biasa..pg mmg sibuk ngan anak2..uruskan Amin nk p skool..wat bento dia, pas tu Aniess plak skng rajin nk membaca...layan kan je lah..p keja blk keja mmg rasa tak larat sgt tu yg lps jam 8.30 kompem terus tumbang..lg lah plak keadaan diri yg tak berapa ok ni..sabooo jer

k ber balik citer ni,
smlm dtg lg 1 peralatan utk rumah ni...ingat tak besooo...nk boh bwh kabinet jer..skli adeeiii bila dh dtg tak muat plak letak tmpt asal..konon2 nk ganti tmpt lama skali tarak muat looo, dh terpksa ubah kedudukan dapoo...bertambah lg keja den huhuhuhuh

Ni yg lama yg sgt2 berjasa pd A..menda ni dh berjasa pd A dh 10 thn...dr zmn A bujang2 lg taww..b4 ni masa bujang2 abis study dulu A dok ngan my sis kat kajang..dia dh guna esbok ni 8 thn..so dh 18 thn kot brand esbok ni..lps dia pindh rmh A sambung guna plak..bila A kawen A angkut jugak esbok tu..smpai la ni..masih ok lg..tu yg sayanggggg sgt kat dia ni :) tinggi esbok ni lebih kurang A jer hihihi dlm 4 kaki jer..1 pintu



tup2 ahad lps..MD li kan esbok baru..smlm baru smpai, adeiii besoo sgt ler pulak, yg lama letak bwh kabinet jer..la ni nk letak bwh kabinet mmg tak muat..nk letak sebelah yg lama ganggu pintu kua masuk dapoo..last2 tak mo bg lama jeles...A angkut yg baru ni masuk dlm bilik utility kat dapoo..angkut kuakan lg kabinet lain adehhh mmg keja ubah sana sini jer..
Bila tnya MD napa likan esbok baru...dia kata " sempena dapat ....." nnt A bgtau :) xde kaitan ngan bonus yaaa :P
jawapan saja2 drpd seorg suami, kalu tiap kali ..... dia bg adiah beso2 A tak serik kekekekekekekeke...
btw TQ 4 suamiku yg baik ati kakakakaka...muah..muah..muah.. insyaallah thn dpn bln 4 @ 6 adiah besooo lg ya ihhihihihi :P

masih xde mood nk ngemas khazanah2 yg tgh bersepah kat dapoo

5 comments:

Nor said...

patut r sayang sgt, sama tinggi, twin ek.. hihihihi.. ooo dah dpt esbok baru ya.. kat nak beli freezer, tak jadi ke?

masz_73 said...

A, agak2 kalo nk bukak yg hat atas tu kena pakai stool ker tidak? hehehehe.. kalo susah.. letgo jer kat akakmu yg tinggi jinjang nih!!..kekekkeke... ada hati :P

~ Lady ell ~ said...

azie,brand singer ni mmg thn lama kan..dulu2 mana de brand lain sgt..asal gi umah sesape ituler brand nyer..kat umah mak ell tu masih thn lg walaupun dh umo 20thn hayat esbok tu.kadang2 rupa nyer je yg buruk..tp masih ok lg sejuknyer..

ni ada khabar gembira bakal menimang cahayamata baru ke nih.:)

+a.z.i.e+ said...

wah, dapat hadiah besar!! mesti nak timang baby next year ehh...

Azie said...

>>> Kak Nor ...hihihihi...sbb tu kita syg sgt kak kat singer ni ihihihhi..dh xde tmptlh kak kalu li freezer..tak tau nk sumbat kat mana lg :P


>>> kak Masz...ya kak Masz kita ngaku ni, kalu nk bukak yg atas tu kita mmg kena guna bangku kecik..BANGKU KECIK tau hihihih muahahahahah


>>>Lady ell ... mmg kan jenama singer ni mmg menawan hati keluarga hiihhihi
:P


>>>+a.z.i.e+...hehehehehe :P