Friday, May 21, 2010

Nenas ku

Ingt lg A citer pasal nenas ??? nk tau kisahnya tgk sini ...nanas ni dh mula masak masa A dlm pantang lg, tp MD br amek minggu lepas....A tgk nenas tu terbiar ja..nk tgu A mkn..x boleh lagi..so hari ni A godek2 ler nenas tu

Nenas ni kecik ja..sebesar tapak tgn A...

Ni plak model sukerelawati pegang nenas..hampir sama beso ngan muka dia hahahaha

Nak makan gitu jer mcm x best..ni hasilnyer setelah godek2..MD sgt2 suke lauk ni kalu p kenduri kawen ker apa ker ada lauk ni..dia x malu mintak + lauk ni tau kekekekeke, manis nenas ni..A rase seketul ja..x berani mkn bnyk2 tajam wooo
Acar ni di padankan dgn lauk ni
Gulai ni spesel tau...sbb rempahnyer import dr Tganu hihihiihih...masa p Tganu last year kot..A borong Rempah Gulai cap ros & Rempah masak cap ros...banyak tu A beli ihihhihi...dh msk bnyk kali dh..tinggal bape peket ja :)

Bila dh ada budak kecik ni..kena cpt2 masak..time dia tdo time tulah cpt2 masak..b4 kul 11 am dh kena siap sbb kul 11 tu time Iman bangun smpai ler kul 2 :)

6 comments:

Azita Zain said...

k.ita pun suka acar nenas tu tp x pernah buat sirik lg. klu gi kenduri, dpt nasi ngan nenas ni pun dh cukup. terliur la plak...!

Azie said...

to kak Ita..tulah kak, kita x berani lg mkn nenas ni jamah seketui ja..hb kita kalu p kenduri mmg lauk ni jelah pilihan dia hihihi

kak ina kl said...

Salam Aziemas..wow dah slim..jelousnya..

jagalah suami kamu tu baik-baik tau..susah nak dapat suami macam ni kan..

rajin-rajinlah masak ek..biar perut dia kenyang..dah kenyang baru dia senang hati.

Azie said...

to kak ina...terima kasih kak Ina, biasalah kak rumahtga ada gak gado2 manje hihihihi...nk jaga dia..perut dia dh ngalahkan perut kita masa peknen hr tu kekekekeke skg sama2 berusaha merampingkan perut hihiihhihi

Mat Gebu said...

Nenas siap ada model.....

Azie said...

to Mat Gebu..biasalah anak dara saje nk interprem hihihihih